Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Консультація від операторів Контакт-центру НАЗК

, опубліковано 28 січня 2021 о 15:16

Щоб отримати консультацію з питань декларування в Контакт-центрі НАЗК потрібно:

-  зателефонувати за номером +38(044)200–06–94;

-  прослухати автоматичне повідомлення; якщо Ви телефонуєте з міського телефону під час прослуховування автовідповідача Ваш телефонний апарат повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоб перевести телефонний апарат у тоновий режим зазвичай необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі телефону або на слухавці в положення «Tone» (Тон);

-  обрати між напрямками допомоги, якої Ви потребуєте: натисніть «1», якщо ви маєте питання технічного характеру (наприклад, якщо не працює кваліфікований електронний підпис (КЕП) або натисніть «2», якщо Ваше питання стосується заповнення декларації (наприклад, вам потрібно дізнатися, як задекларувати квартиру, у якій ви проживаєте);

-  дочекатися з’єднання з оператором;

-  отримати експертну консультацію щодо питань, які стосуються декларування.

Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Нагадуємо, що для суб’єктів декларування також працює технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua.

Ознайомитися з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій можна в розділі «База знань» вебсайту НАЗК: https://bit.ly/2LQ6QKf.

 Відділ з питань запобігання та виявлення корупції