Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до ГУ ДПС у Закарпатській області запитів на отримання публічної інформації станом на 30.11.2021

опубліковано 09 грудня 2021 о 09:37

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) Головним управлінням ДПС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, протягом січня-листопада 2021 року до ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 45 запитів, за результатом розгляду надано відповідь електронною поштою та поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

По 9 документам, в яких посилалися на Закон України «Про доступ до публічної інформації» але по суті були зверненнями, надано проміжні відповіді інформаційного змісту щодо невідповідності вимогам до запиту на отримання публічної інформації та розгляду у порядку та строки, визначені спеціальними законами України.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом звітного періоду ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:

- громадян, фізичних осіб - 35 (або 77,77% від загальної кількості запитів);

- від представників засобів масової інформації - 7 (або 15,55 % від загальної кількості);

- від об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 (або 2,24% від загальної кількості);

- від юридичних осіб – 2 (або 4,44 % від загальної кількості).

Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо кількості звернень контролюючих органів до суду, щодо купівлі страхового стажу,  копій документів, на основі яких видані ліцензії та надання інформації щодо підприємств (громадян); щодо отримання інформації по сплаті земельного податку та суми заборгованості; отримання належним чином завіреної довідки про результати перевірки, передбаченої ЗУ «Про очищення влади», розрахунок суми податкових  зобов’язань на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; оскарження неправомірно нарахованого боргу; отримання інформації щодо використання земель державної форми власності, надходження ЄСВ від Державної установи, дані щодо передплати ЄСВ, процедура нарахування та орган, що здійснює контроль за нарахуванням ЄСВ; особливості нарахування страхового стажу, перелік документів, що підтверджують страховий стаж; перелік та назви документів комунальної установи; опис процедури прийняття на роботу (дата та фора повідомлення); якими документами підтверджується право власності фізичної особи на земельну ділянку; чи була проведена державна реєстрація права власності на земельну ділянку; яку поштову адресу має житловий будинок; чи перебуває на обліку у Головному управлінні ДПС у Закарпатській області ФО, як платник земельного податку із фізичних осіб за користування земельною ділянкою; яка кількість офіційно зареєстрованих фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб є на Закарпатті станом на 20 жовтня 2021 року; скільки фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб знаходяться на загальній та спрощеній системі оподаткування; яку кількість фізичних осіб- підприємців та юридичних осіб було притягнуто до відповідальності в 2021 році за: - здійснення незалежної професійної діяльності без взяття на облік у ДПС; - за неподання, несвоєчасне подання або подання в неповному розмірі податкової звітності; - за несвоєчасну сплату податків; інформацію про перебування на обліку Договору про спільну діяльність та/або зняття його з обліку; щодо кількості платників податків по юридичних, фізичних особах у м. Ужгороді, які перебувають на обліку в ГУ ДПС Закарпатській області станом на 07.10.2021 та інформацію, щодо сплачених ними податків за 8 місяців поточного року в розрізі; про розмір нарахованих і фактично виплачених заробітних плат та премій, а також різного роду фінансових допомог, що були нараховані і фактично виплачені керівнику державної податкової інспекції у м.Ужгород ГУ ДПС у Закарпатській області, заступникам  керівника ДПІ у м. Ужгород та керівникам структурних підрозділів ДПІ у м. Ужгород у  серпні – жовтні (включно) 2021 року.

За результатом розгляду запитів: задоволено 6 запити, у 36 випадках відмовлено та 3 запити  перенаправлено.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства України, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

- правовими підставами;

- визначенням понять;

- формами;

- строком розгляду;

- змістом;

- вимогами оформлення;

- оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».