Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2020 по 31.03.2020 року

, опубліковано 14 квітня 2020 о 16:07

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян
ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2020 по 31.03.2020 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

ГУ ДПС у Закарпатській області приділяє особливу увагу організації роботи зі зверненнями громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна  його обґрунтована  проблема не залишилась поза увагою.

За звітний період ГУ ДПС у Закарпатської області надійшло 25 письмових звернень  громадян, з них: 25 заяв (100%), 0 скарг (0%), 0 пропозицій (%).
Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися  податкової політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, а також консультацій з питань податкового законодавства.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

За період роботи ГУ ДПС у Закарпатській області скарги не надходили.

Повторні звернення громадян

З 1 січня 2020 року повторні звернення не надходили.

Неодноразові, дуплетні звернення громадян

У звітному періоді відмічається відсутність  неодноразових та дублетних звернень.

Колективні звернення громадян

За січень-березень 2020 року колективні звернення в ГУ ДПС у Закарпатській області відсутні.

Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ДПС та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та     скарг на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб територіальних органів ДПС та підвідомчих установ і організацій не надходили.

Проведення особистого прийому громадян
керівництвом та посадовими особами
структурних підрозділів органів ДПС

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДПС області здійснюється в громадських приймальнях.
За звітний період проведено 6 особистих прийомів в.о. заступника начальника ГУ та іншими посадовими особами Головного управління.   З них: заяв 6 (100%), 0 скарг, 0 пропозицій .


Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової політики

Скарги, повторні, неодноразові, колективні звернення громадян  заявлені на особистому прийомі, відсутні.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, заявлені на особистому прийомі, протягом січня-березня 2020 року відсутні.

Додаткові заходи

З 1 січня 2020 року Головним управлінням ДПС у Закарпатській області систематично проводяться зустрічі з платниками, під час яких постійно  надаються роз’яснення адміністрування податків та зборів, порушуються питання законодавчих норм щодо звернень громадян. Крім того, протягом звітного періоду було проведено зустрічі із новоствореними платниками, на яких були також винесені аналогічні питання.  

Також у звітний період 2020 року було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз  результатів розгляду звернень громадян.

Щомісячно управлінням обслуговування платників ГУ ДПС у Закарпатській області передаються інформаційні листи відділу комунікацій для висвітлення у ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДПС Закарпатської області.