Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області за період з 01.01.2021 по 30.06.2021

опубліковано 02 липня 2021 о 10:57

За період з 01.01.2021 по 30.06.2021 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 87 звернень громадян, з них: 86 заяв (99 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (1 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:

загальнодержавні податки – 6,9 %;

місцеві податки – 2,3 %;

інформування про ухилення від сплати податків – 26,4 %;

інші питання податкової політики – 48,3 %;

з інших питань, крім податкової політики – 16,1 %.

 

Показники розгляду звернень громадян:

Вирішено позитивно – 20,7 %;

Дано роз’яснення – 55,2 %;

Відмовлено у задоволенні – 0 %;

Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про  звернення громадян» – 1,1 %;

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 12,6 %;

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 2,3 %;

Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 8,1 %.