Для оперативної комунікації з бізнесом в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи та «гарячі лінії». На них платники податків можуть отримати допомогу у вирішенні проблемних питань. Такий формат спілкування з податковою службою дозволяє швидко та якісно вирішити проблеми, які виникають у платників у процесі їхньої господарської діяльності.
Перелік номерів телефонів «гарячих ліній», де платники мають змогу отримати консультаційну допомогу та відповіді на запитання, розміщено на сайті ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial.
Закликаємо усіх платників податків у разі необхідності користуватися комунікаційною платформою Головного управління ДПС у Закарпатській області, яка функціонує за електронною адресою zak.ikc@tax.gov.ua та «гарячими лініями» ДПС.
Податківці відповідають на поширені питання, які виникають у бізнесу під час ведення підприємницької діяльності, акцентують увагу на найважливіших законодавчих змінах. Також надають практичні рекомендації з окремих питань та роз’ясненні випадків, з якими звертаються платники податків.
Податкова служба і надалі приділятиме активну увагу комунікаціям з бізнесом та надавати консультативну підтримку платникам.
ДПС у Закарпатській області