З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) Головним управлінням ДПС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, протягом січня-серпня 2025 року до ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 16 запитів, за результатом розгляду надано відповідь електронною поштою та поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом звітного періоду ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:
Запитувачі зверталися з питанням щодо подання податкової звітності ФОП та нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; фінансово-господарської діяльності ГУ ДПС у Закарпатській області; інформації про звернення громадянина; реорганізації ГУ ДПС у Закарпатській області; податкового боргу, стосовно надання інформації про працівників територіальних органів Державної податкової служби України, повного найменування вакантних посад категорії «В» у апараті ДПС та її територіальних органах; перевірки нарахувань ЄСВ, ПДФО та військового збору, отримання копії податкової вимоги про сплати боргу (недоїмки), відомостей щодо подання ФОП податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
За результатом розгляду у січні-серпні 2025 року 10 запитів задоволено, на один запит надано відмову, 3 надано роз’яснення та два запити знято з розгляду заявником.
До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів: