Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС
за період з 01.02.2016 до 29.02.2016
Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС, з 01.02.2016 по 29.02.2016 року склала 17 одиниць, що відповідає показнику відповідного періоду 2015 року, з них: 17 заяв (100%), скарг та пропозицій не надходило (0 %).
Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що звернення стосувалися:
- працевлаштування в ДФС та його територіальні органи громадян - 3 звернення;
- працевлаштування (переведення) з ДФС та його територіальних органів колишніх працівників - 2 звернення ( у т.ч. 1 звернення колективне);
- інших питань – 2 зверненя (у тому числі щодо надання інформації про колишніх працівників митниці);
- питань митної політики - 5 зверненнь (у т.ч. щодо порушення митних правил незаконного переміщення товарів та транспортних засобів-1 звернення,надання копій постанов про пмп-1 звернення, щодо розрахунку ввізних платежів на транспортий засіб – 1 звернення , обставини та результати митного оформлення транспортного засобу– 1звернення, щодо тимчасово ввезеного автомобіля-1 звернення);
- питання фінансового забезпечення працівників (в тому числі і колишніх) – 4 звернення;
- питання що стосувалося відкликання скарги на працівника митниці з секретаріату Верховної ради України з прав людини - 1 звернення.
У 2016 році надходження до Закарпатської митниці ДФС повторних, неодноразових, дублетних звернень не зафіксовано.
Станом на 29.02.2015 року письмові звернення від осіб, що потребують соціального захисту (учасників та дітей війни, інвалідів війни, учасників бойових дій, ветеранів праці, інвалідів І-ІІІ груп, дітей-інвалідів, одиноких матерів, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, багатодітних сімей, осіб, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи та учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, Героїв України, Радянського Союзу та Соціалістичної Праці, дітей) не надходили.
На підставі проведеного аналізу письмових звернень громадян за соціальним станом їх авторів установлено наступне співвідношення отриманих звернень:
- державний службовець – 4 звернення;
- працівники органів ДФС (у т.ч. колишні) – 4 звернення;
- інші (адвокат) - 5 звернень;
- соціальний стан авторів звернень не визначено – 4 звернення.
За результатами розгляду письмових звернень, що надійшли до митниці у звітному періоді, вирішено позитивно 9 звернень (70 %), дано роз’яснення – 8 (80 %).
Станом на 29.02.2016 особистий прийоми громадян начальником митниці, заступниками начальника митниці не здійснювався.
При розгляді звернень громадян забезпечується дотримання порядку, який сприяє найбільш об’єктивному, якісному та оперативному їх вирішенню. Рішення, які приймаються за зверненнями, мотивовані й ґрунтуються на нормах законодавства, у встановленому порядку доводяться до відома заявника.
З метою забезпечення неухильного дотримання чинного законодавства з питань розгляду звернень громадян, реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, керівництвом митниці вживалися заходи, направлені на забезпечення всебічного контролю за дотриманням законодавства з питань організації роботи зі зверненнями громадян, здійснення аналізу та узагальнення даних щодо звернень громадян, упереджувальної та профілактичної роботи з усунення причин, які можуть викликати скарги громадян, належної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо змін у митному законодавстві у взаємодії з Головним управлінням ДФС у Закарпатській області, підтримку в актуальному стані інформаційних стендів тощо.
Нормативні документи, що регламентують роботу зі зверненнями громадян, систематично виносяться для вивчення на заняттях у системі професійного навчання без відриву від служби.
Фактів порушень посадовими особами Закарпатської митниці ДФС положень нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, невирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції митниці, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, у звітному періоді не виявлено.