Організація роботи зі зверненнями громадян у січні-жовтні 2016 року
З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 223 письмових звернення громадян, з них: 220 заяв (98,6 %), 3 скарги (1,3%), 0 пропозицій.
Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності та інших питаннь, що належать до компетенції ДФС.
Відповіді на звернення надані вчасно без порушення термінів.
Протягом січня-жовтня 2016 року надійшли 3 скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень.
Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-жовтня 2016 року не надходило.
Проведення особистого прийому громадян у січні-жовтня 2016 року
Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.
З початку року здійснено 37 прийомів за зверненнями громадян, з них: 36 заяв (97,3 %), 0 скарг, 1 (2,7%) пропозиція.
Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.
Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової політики в частині застосування норм податкового законодавства по податку з доходів фізичних осіб, єдиного податку та єдиного соціального внеску, проведення контрольно-перевірочних заходів.
Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня- жовтня 2016 року не надходило.
Відмов фахівцями Головного управління ДФС у Закарпатській області у задоволенні права на звернення громадян не зафіксовано. Порушення Закону України «Про звернення громадян» при розгляді звернень громадян на особистому прийомі відсутні.