Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
ГУ ДПС у Закарпатській області приділяє особливу увагу організації роботи зі зверненнями громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.
За звітний період до ГУ ДПС у Закарпатської області надійшло 39 письмових звернень громадян, з них: 38 заяв (97 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (3 %).
Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися податкової політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, а також консультацій з питань податкового законодавства.
Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.
За період роботи до ГУ ДПС у Закарпатській області скарги не надходили.
Повторні звернення громадян.
З 1 січня 2021 року повторні звернення не надходили.
Неодноразові, дублетні звернення громадян.
У звітному періоді до ГУ не надійшло жодного неодноразового звернення.
Колективні звернення громадян.
За січень-березень 2021 року до ГУ ДПС у Закарпатській області колективних звернень не надходило.
Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС
Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДПС області здійснюється в громадських приймальнях згідно графіку.
За звітний період здійснено 2 особистих прийоми заступником начальника ГУ ДПС у Закарпатській області та керівниками структурних підрозділів. Питання, які порушувалися на прийомі стосувалися консультування з питань податкового законодавства, а саме блокування податкових накладних та податкового боргу.
З початку року до ГУ ДПС у Закарпатській області скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистих прийомах не надходило.
Додаткові заходи
З 1 січня 2021 року Головним управлінням ДПС у Закарпатській області систематично проводяться зустрічі з платниками, під час яких постійно надаються роз’яснення адміністрування податків та зборів, порушуються питання законодавчих норм щодо звернень громадян.
Також у звітний період 2021 року було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз результатів розгляду звернень громадян.
Інформація щодо розгляду звернень громадян органами ДПС Закарпатської області оприлюднюється у ЗМІ та субсайті територіальних органів ДПС у Закарпатській області.