За період з 01.01.2021 по 30.06.2021 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 87 звернень громадян, з них: 86 заяв (99 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (1 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 6,9 %;
місцеві податки – 2,3 %;
інформування про ухилення від сплати податків – 26,4 %;
інші питання податкової політики – 48,3 %;
з інших питань, крім податкової політики – 16,1 %.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 20,7 %;
Дано роз’яснення – 55,2 %;
Відмовлено у задоволенні – 0 %;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,1 %;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 12,6 %;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 2,3 %;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 8,1 %.