За період з 01.01.2021 по 30.12.2021 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 177 звернень громадян, з них: 176 заяв (99 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (1 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 3,95 %;
місцеві податки – 7,35 %;
інформування про ухилення від сплати податків – 32,2 %;
інші питання податкової політики – 42,94 %;
з інших питань, крім податкової політики – 13,56 %.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 28,3 %;
Дано роз’яснення – 48,6 %;
Відмовлено у задоволенні – 1,13 %;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,70 %;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 13,56 %;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 6,21 %;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 0,5 %.