За період з 01.01.2023 по 31.03.2023 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 235 звернень громадян, з них: 235 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки –2,2%;
місцеві податки –86,8%;
інформування про ухилення від сплати податків –4,2%;
інші питання податкової політики –5,1%;
з інших питань, крім податкової політики – 1,7%.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 79%;
Дано роз’яснення – 8,1%;
Відмовлено у задоволенні – 0 %;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0 %;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,4%;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,3%;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 11,2 %.