За період з 01.01.2023 по 30.06.2023 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 360 звернень громадян, з них: 360 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки –2,5%;
місцеві податки –81,1%;
інформування про ухилення від сплати податків –5,6%;
інші питання податкової політики –7,8%;
з інших питань, крім податкової політики – 3%.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно –86,4%;
Дано роз’яснення –10,4%;
Відмовлено у задоволенні – 0 %;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0 %;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» –0,8%;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»–0,8%;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 1,6 %.