За період з 01.01.2023 по 29.09.2023 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 551 звернення громадян, з них: 551 заява (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки –2,4%;
місцеві податки –80,6%;
інформування про ухилення від сплати податків –7%;
інші питання податкової політики –6,7%;
з інших питань, крім податкової політики – 3,3%.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно –85,6%;
Дано роз’яснення –10%;
Відмовлено у задоволенні – 0,4 %;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0 %;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» –1,5%;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»–1,5%;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 1%.