За період з 01.01.2024 по 31.12.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 208 звернень громадян, з них: 208 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 2,4%;
місцеві податки – 32,7%;
інформування про ухилення від сплати податків – 32,69%;
інші питання податкової політики – 31,73%;
з інших питань, крім податкової політики – 0,48%.
Показники розгляду звернень громадян:
вирішено позитивно – 58,17%;
дано роз’яснення – 32,21%;
відмовлено у задоволенні – 0%.
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,48%.
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%.
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 6,25%.
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 2,89%.