Фахівці Мукачівської державної податкової інспекції роз’яснюють актуальні податкові питання та навчають громадян та суб’єктів господарювання користуватись електронними сервісами податкової служби.
Зокрема, податківці розповідають про новації у сфері застосування РРО/ПРРО. Фахівці звертають увагу платників податків на те, що з 1 січня 2021 року застосування РРО є обов’язковим незалежно від обсягу річного доходу для фізичних осіб-платників єдиного податку II-IV групи, які здійснюють діяльність за такими видами:
- реалізація технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
- реалізація лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я;
- реалізація ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Також податківці інформують та навчають платників податків користуватися електронними сервісами. Одним із основних таких сервісів є Електронний кабінет платника.
Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua. За цим посиланням користувачі отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).
Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Зокрема, через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості: доступ до інформації з публічних реєстрів; дані про взяття на облік платників; реєстр страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; реєстр платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги ОРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами; інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар); перегляд та друк бланків податкової звітності; заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян; контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.
У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів: персоніфікований податковий календар; перегляд облікових даних платника (детальніше в розділі Облікові дані платника); подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики (детальніше в розділі Введення звітності); перегляд та друк раніше поданої звітності (детальніше в розділі Перегляд звітності); перегляд вхідних/вихідних документів (детальніше в розділі Вхідні/вихідні документи); листування з органами ДПС (детальніше в розділі Листування з ДПС); подання заяв, запитів для отримання інформації (детальніше в розділі Заяви, запити для отримання інформації); інформація про стан розрахунків з бюджетом (детальніше в розділі Стан розрахунків з бюджетом); реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних (детальніше в розділі Реєстрація ПН/РК) та багато іншого.
Варто зазначити, що робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (http://acskidd.gov.ua/).
Також під час зустрічей фахівці податкової рекомендують підписатися на офіційні сторінки ДПС у мережі Фейсбук та Телеграм.
За матеріалами Мукачівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області