Фахівці Воловецької ДПІ продовжують інформувати громадян про переваги електронних сервісів від Податкової служби. Зокрема, акцентують увагу на поданні податкової звітності в електронному вигляді, адже це має багато переваг для платників податків: звітність можна передати в електронному вигляді всього за декілька хвилин, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.
Для надання практичної допомоги щодо заповнення та подання звітності в електронній формі за допомогою Електронного кабінету у Воловецькій ДПІ відведено та обладнано спеціальне робоче місце, оснащене мережею Інтернет.
Податківці також звертають увагу відвідувачів інспекції, що за допомогою електронних сервісів можна здійснити:
- перегляд інформації про реєстраційні дії, дані про об’єкти оподаткування;
- перегляд податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларацій про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів з ДРФО;
- подання заяв за ф. 1 ДР, ф. 5ДР, копій документів;
- сплата податків, зборів, платежів.
Робота у приватній частині «Електронного кабінету платника» здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Вхід в «Електронний кабінет платника» здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС.
За матеріалами Воловецької ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області