Електронне спілкування платників з податковою службою сьогодні – звична справа, оскільки є тим самим зручним і швидким механізмом спілкування. А під час воєнного стану актуально ще тим, що не має кордонів, адже дає можливість платникам спілкуватися та отримувати інформацію, перебуваючи за кордоном.
Можливість електронного спілкування забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – «Електронний кабінет платника». Зокрема, через Електронний кабінет можна не тільки формувати та передавати до ДПС податкову звітність, переглядати картки особового рахунку по кожному податку, а ще отримувати весь комплекс податкових адміністративних послуг, повністю виключивши необхідність особистого відвідування інспекції.
Податківці, в свою чергу налаштовані на максимальну допомогу платникам в освоєнні сучасних, прогресивних технологій спілкування з ДПС. Так, регулярні тренінги, що проводяться для бажаючих в Центрі обслуговування платників Міжгірської ДПІ включають в себе питання з формування та подання звітності в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису та дій для активації ЕЦП. А ще вчать переглядати картки особового рахунку по кожному податку, отримувати довідки, витяги з реєстрів та дані про контрагентів, надсилати запити та отримувати консультації з наочною демонстрацією всього функціоналу «Електронного кабінету платника».
За матеріалами Міжгірської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області