Фахівці ДПІ у м. Ужгороді інформують платників, що Податковим кодексом України передбачено, що платник податків має право реалізовувати через "Електронний кабінет платника" права та обов’язки, передбачені ПКУ та які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв’язку.
Відповідно до вимог ПКУ, з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими органами своїх прав та обов’язків, визначених ПКУ, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету.
Функціональні частини Е-кабінету:
- відкрита - загальнодоступна (вхід без ідентифікації користувача);
- приватна - особистий кабінет (ідентифікація користувача).
Вхід до приватної частини Е-кабінету: з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого надавача електронних довірчих послуг; ідентифікація через іd.gоу.uа (МоbilеID, ВаnкID); за допомогою мобільного застосунку «Дія».
Найпопулярніші сервіси Е-кабінету:
- доступ до реєстрів (понад 32 реєстри);
- доступ до особистої інформації;
- Е-чек (пошук фіскального чека);
- подання та реєстрація електронних документів;;
- сервіси системи електронного адміністрування (СЕА ПДВ та СЕА РПСЕ);
- ЕК фізичні особи.
За матеріалами ДПІ у м. Ужгороді
ГУ ДПС у Закарпатській області