Податківці Великоберезнянської ДПІ інформують відвідувачів податкової інспекції в яких випадках та на яких підставах здійснюється скасування реєстрації РРО.
Зокрема, скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) відбувається у випадках, коли:
1) суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО;
2) вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстрі екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або у паспорті (формулярі) РРО, який не включений до Реєстру екземплярів РРО та був зареєстрований в контролюючому органі до створення Реєстру екземплярів РРО;
3) закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО;
4) РРО застосовується не за сферою застосування, визначеною Державним реєстратором розрахункових операцій (реєстр РРО);
5) установчі документи суб’єкта господарювання згідно із судовим рішенням визнано недійсними;
6) виявлено невідповідність модифікації, конструкції та/або версії внутрішнього програмного забезпечення РРО, включених до реєстру РРО.
За матеріалами Великоберезнянської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області