Фахівці Свалявської ДПІ розповідають платникам про те, які адміністративні послуги можна отримати за допомогою Електронного кабінету .
Засобами Електронного кабінету платника надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
- картки платника податків;
- відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Також за допомогою Електронного кабінету від ДПС платники мають змогу отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
За матеріалами Свалявської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області