Працівниками Перечинської ДПІ постійно проводиться сервісне обслуговування платників податків, в тому числі надання усних консультацій щодо практики застосування законодавства з питань, що належить до компетенції інспекції.
Фахівці Перечинської ДПІ постійно інформують суб’єктів господарювання щодо змін у податковому законодавстві. Проводиться роз’яснювальна робота з питань використання платниками податків діючих електронних сервісів ДПС, зокрема сервісів Електронного кабінету.
Фахівці інспекції проінформували платників, що на сьогоднішній день електронні сервіси ДПС забезпечують дистанційне спілкування платників з податковою службою та значно спрощують отримання адміністративних послуг, довідок, подання звітності. Всі актуальні новини, роз’яснення у сфері податкового законодавства зручно отримувати оперативно з першоджерел - на WEB-сайтах ДПС, Головного управління ДПС у Закарпатській області та на відповідних офіційних сторінках у Facebook, Telegram.
Найбільш функціональним електронним сервісом ДПС є «Електронний кабінет», який є захищеним, персоналізованим та безпечним для суб’єктів господарювання і громадян.
Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Електронний кабінет складається із двох функціональних частин:
- відкрита (загальнодоступна);
- приватна (особистий кабінет).
Усі користувачі без використання кваліфікованого електронного підпису мають доступ до відкритої частини Електронного кабінету. Робота у приватній частині електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС постійно удосконалює та розширює функціонал Електронного кабінету. Так, платники мають змогу:
У розділі «Допомога» розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Електронного кабінету.
Електронні сервіси ДПС, в т. ч. Електронний кабінет сьогодні – це поліпшення формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з представниками контролюючих органів.
За матеріалами Перечинської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області