Фахівці Великоберезнянської ДПІ надають роз’яснення платникам, що необхідно для отримання фізичною особою – громадянином України документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:
- довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
- довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;
- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).
Термін видачі документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі:
- до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
- до 5-и робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
Також платникам податків роз’яснюють переваги використання безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова», який запроваджено з вересня 2023 року, зокрема для подання Облікової картки фізичної особи – платника податків (1 ДР ) та Заяви на внесення змін до ДРФО (5 ДР) за допомогою застосунку.
За матеріалами Великоберезнянської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області