У Центрі обслуговування платників Тячівської ДПІ податківці на систематичній основі проводять робочі зустрічі з платниками, під час яких роз’яснюють особливості заповнення документів з питань оподаткування, надають допомогу в користуванні податковими сервісами.
На черговій зустрічі з платником фахівці ДПС розповіли про нюанси заповнення платіжних інструкцій на сплату податків і зборів та заяви на отримання довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом.
Також про електронні сервіси ДПС, зокрема про «Електронний кабінет платника» та мобільний застосунок «Моя податкова». Зокрема, як з їх допомогою отримати повідомлення – рішення на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, земельного податку та мінімального податкового зобов’язання.
Крім цього, податківці розповідають про можливість платників взяти участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, перелік документів, потрібних для укладення Договору та про необхідність подання Декларації, у складі якої формують додаток ЄСВ 2 «Розрахунок сум добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, які підлягають сплаті».
За матеріалами Тячівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області