Фахівці ДПІ у місті Ужгороді розповідають суб’єктам господарювання про безоплатне програмне забезпечення ДПС, яке можна безкоштовно встановити на будь-який гаджет. Це не потребує фінансових витрат та спеціальних навичок користувача. Завантажити програмне забезпечення можливо на офіційному вебпорталі ДПС.
Суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО), повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України (повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП).
Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316605), що подається у електронній формі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет.
Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що використовуються такими ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє шляхом подання в електронній формі повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО, за формою № 5-ПРРО (J/F1391802).
Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.
Також податківці при кожній зустрічі роз’яснюють суб’єктам господарювання можливості сервісу «Електронний кабінет платника» та безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова».
Програму «Моя податкова» можна завантажити на телефонні ґаджети, як на платформі Android, так й iOS.
Фахівці органів ДПС звертають увагу, що частина сервісів додатку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Податківці не тільки інформують платників про можливості нових електронних сервісів, а й, за потреби, допомагають встановлювати та навчають користуватися ними.
Робота у приватній частині «Електронного кабінету платника» здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Вхід в Електронний кабінет здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС.
За матеріалами ДПІ у місті Ужгороді
ГУ ДПС у Закарпатській області