У Мукачівській ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області податківці проводять робочі зустрічі з платниками податків, під час яких роз’яснюють актуальні питання податкового законодавства. Під час зустрічей працівники інспекції звертають основну увагу на порядок нарахування та сплати податку на нерухоме майно та земельного податку. Наголошують на важливості своєчасного виконання податкових зобов’язань.
Окремий акцент працівники інспекції роблять на перевагах користування електронними сервісами ДПС, зокрема, «Електронним кабінетом платника» та мобільним застосунком «Моя податкова». Громадянам демонструють, як за допомогою цих інструментів можна:
- переглядати сформовані податкові повідомлення-рішення щодо нарахованих сум податку на майно та землю;
- перевіряти стан розрахунків з бюджетом;
- отримувати інформацію про отримані доходи у приватній частині Електронного кабінету («ЕК для громадян») або через мобільний застосунок.
Крім того, платникам допомагають завантажити та налаштувати застосунок «Моя податкова», а також пройти ідентифікацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або хмарного підпису.
За матеріалами Мукачівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області