Днями фахівцями Берегівської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області проведено зустріч та надано практичну допомогу в поданні звітності платника єдиного податку через Електронний кабінет.
Завдяки сервісам, які розроблені податковою службою, суб’єкти господарювання можуть виконувати всі необхідні функції без безпосереднього звернення до контролюючого органу. Найактуальнішим персоналізованим і захищеним сервісом на сьогодні є «Електронний кабінет платника». Вхід до нього здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису, що гарантує конфіденційність та безпеку даних, усі подані звіти зберігаються електронному архіві, що забезпечує постійний доступ до історії та виключає ризик втрати важливих звітів.
Для формування та надсилання документів звітності в електронній формі платник може скористатися Електронним кабінетом за посиланням (cabinet.tax.gov.ua).
Меню «Ведення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів.
Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом.
Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.
Фахівцем було наголошено, що відмова від паперових носіїв не лише економить час платника податків, а й зменшує бюрократію та мінімізує корупційні ризики.
За матеріалами Берегівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області