Податківці Іршавського відділу обслуговування платників Хустської ДПІ Головного управління ДПС у Закарпатській області під час проведення зустрічей з платниками податків знайомлять їх з роботою електронних сервісів ДПС та у разі необхідності надають кваліфіковану практичну допомогу щодо їх використання.
Найбільшим попитом серед платників користується «Електронний кабінет платника», адже це сервіс за допомогою якого можна надсилати до органів ДПС електронні документи, податкову звітність, отримати довідки про відсутність заборгованості, необхідну інформацію із загальнодоступних реєстрів та надсилати запитати чи заяви для отримання необхідних даних.
Ще однією перевагою даного сервісу є отримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та земельного податку та сплата нарахованих податкових зобов’язань з цих податків безпосередньо в Кабінеті. Для того, щоб отримувати електронні листи від податкової служби, потрібно подати заяву (J/F1391602) про бажання отримувати документи через Е-кабінет.
Також фахівці проінформували про право громадян на податкову знижку. Зокрема, у разі здійснення ними оплати за навчання, сплати процентів за іпотечним кредитом, витрати на переобладнання транспортного засобу, страхові внески, благодійні внески тощо.
Платникам податків рекомендують поряд з Електронним кабінетом використовувати і мобільний застосунок «Моя податкова», адже даний сервіс також забезпечує зручну взаємодію з податковими органами.
За матеріалами Іршавського відділу обслуговування платників
Хустської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області