Працівники Ужгородської ДПІ роз’яснюють платникам порядок видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платників податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
Фізична особа незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), яка не включена до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, зобов’язана особисто або через представника подати до відповідного контролюючого органу облікову картку фізичної особи-платника податків за формою 1ДР та пред’явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство).
На сьогодні Облікову картку 1ДР та копії документів необхідних для реєстрації у Державному реєстрі можна подати в електронному вигляді за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (cabinet/gov/ua). Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet/tax/gov/ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Для інформаційної підтримки та допомоги платникам при користуванні Електронним кабінетом відкрита приватна частина Електронного кабінету, яка містить режим «Допомога», де розміщено інструкцію користувача з кожного режиму Електронного кабінету.
За матеріалом Ужгородської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області