Фахівці Перечинського відділу обслуговування платників надають практичну допомогу громадянам та бізнесу щодо перевірки стану розрахунків з бюджетом по майнових податках за допомогою Електронного кабінету платника податків.
Податківці роз’яснюють, що використання Електронного кабінету має низку переваг. Сервіс забезпечує реалізацію прав та обов’язків платників податків, зокрема:
– проведення звірки розрахунків з державним і місцевими бюджетами;
– отримання документа, що підтверджує стан розрахунків.
Такий документ формується автоматизовано шляхом вивантаження даних із Електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Користувачі отримують доступ після електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації відповідно до вимог Закону № 2155 та постанови КМУ від 01.08.2023 № 798 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади…».
Вхід до Електронного кабінету можливий через офіційний вебпортал ДПС, за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua;
У приватній частині Електронного кабінету, через пункт меню «Заяви, запити для отримання інформації», платнику необхідно сформувати та надіслати запит за формою:
– J1300207 – для юридичних осіб;
– F1300207 – для фізичних осіб.
Запит подається окремо за кожен календарний рік (не більше ніж за п’ять останніх років).
Відповідь на запит надається у пункті меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету за формами:
– J1400207 – для юридичних осіб;
– F1400207 – для фізичних осіб.
Строк надання відповіді – не пізніше другого робочого дня після дати прийняття запиту інформаційно-комунікаційною системою ДПС.
За матеріалами Перечинського відділу обслуговування платників податків Ужгородської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області