Фахівці Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління ДПС у Закарпатській області активно проводять роботу з платниками податків щодо отримання ними інформації про стан платника податків, стан розрахунків та подання декларацій і звітності, а також отримання різних податкових послуг через використання ІТС «Електронний кабінет».
Зокрема, податківці інформують, що «Електронний кабінет» це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді.
Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua
За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).
Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Зокрема, через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:
- доступ до інформації з публічних реєстрів:
- дані про взяття на облік платників;
- реєстр страхувальників;
- дані реєстру платників ПДВ;
- реєстр платників єдиного податку;
- інформація про РРО;
- інформація про книги ОРО;
- дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
- реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами
- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар)
- перегляд та друк бланків податкової звітності
- заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян
- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників
У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:
- персоніфікований податковий календар
- перегляд облікових даних платника (детальніше в розділі Облікові дані платника)
- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики (детальніше в розділі Введення звітності)
- перегляд та друк раніше поданої звітності (детальніше в розділі Перегляд звітності)
- перегляд вхідних/вихідних документів (детальніше в розділі Вхідні/вихідні документи)
- листування з органами ДПС (детальніше в розділі Листування з ДПС)
- подання заяв, запитів для отримання інформації (детальніше в розділі Заяви, запити для отримання інформації)
- інформація про стан розрахунків з бюджетом (детальніше в розділі Стан розрахунків з бюджетом)
- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних (детальніше в розділі Реєстрація ПН/РК)
- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних (детальніше в розділі Єдиний реєстр податкових накладних)
- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ (детальніше в розділі Система електронного адміністрування ПДВ)
- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального (детальніше в розділі Система електронного адміністрування реалізації пального)
податківці нагадують, що робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (http://acskidd.gov.ua/).
За матеріалами ДПІ у м. Ужгороді
ГУ ДПС у Закарпатській області