Звіт про стан роботи із запитами на публічну інформацію, що надійшли до Головного управління Міндоходів у Закарпатській області за 6 місяців 2013 року.
Протягом січня-червня 2013 року до органів Головного управління Міндоходів у Закарпатській області надійшло 10 запитів на доступ до публічної інформації від:
- юридичних осіб – 2;
- громадян – 7;
- представників засобів масової інформації – 1.
До Головного управління Міндоходів у Закарпатській області надійшло 3 запити, ДПІ у м. Ужгороді – 4, ДПІ у Виноградівському районі – 1, ДПІ у Іршавському районі - 2.
Всі запити на публічну інформацію надійшли із Закарпатської області.
Фахівцями Міндоходів надано вичерпні відповіді на 6 запитів, а решті запитувачам відмовлено у наданні такої інформації.
Зокрема, запити стосувалися інформації про отриманий дохід, інформації щодо обсягів пільг та нарахованих і стягнутих штрафних санкцій в розрізі окремих видів податків, копій квартальних звітів про проведення інформаційних заходів по корупції, копії актів виконаних робіт, проведення процедури банкрутства та вартості торгового патенту.
Всі відповіді на запити надано у строки, передбачені статтею 20 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.
Звіт про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Головного управління Міндоходів у Закарпатській області
З початку року до Головного управління Міндоходів у Закарпатській області надійшло 159 письмових звернень громадян, що на 51 менше, ніж за відповідний період 2012 року, з них: 149 заяв, 10 скарг, 0 пропозицій.
У порівнянні з минулим роком кількість скарг зменшилася на 3 одиниці.
Загалом, за І півріччя 2013 року у відповідні строки розглянуто та надано відповіді на 8 скарг. Решта розглядаються фахівцями Міндоходів.
Із загальної кількості звернень за січень – червень 2013 року 136 звернень надійшло безпосередньо від громадян, 7 — через уповноважених осіб, 3 - надіслано через державну адміністрацію, 4 – через правоохоронні органи, 5 - через депутатів різних рівних, 2 – від інших установ та організацій, 2 - інші. При цьому із загальної кількості звернень надійшло 8 колективних звернень.
Що стосується тематики звернень, то більшість з них стосувалися інформації про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, надання роз’яснення норм податкового законодавства, отримання довідок про отримання доходів, відмова від ідентифікаційного номеру та інших питань, що належать до компетенції ОДПС.
Проведення особистого прийому громадян
Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ГУ Міндоходів області здійснюється в громадських приймальнях та відповідно до графіків особистого прийому громадян.
Так, протягом І півріччя 2013 року проведено 399 особистих прийомів громадян, з яких: 1 - Начальником ГУ Міндоходів області, 1 - іншими посадовими особами ГУ Міндоходів області, 84 - безпосередньо начальниками підвідомчих інспекцій (в тому числі 14 - виїзних прийомів), 210 прийомів - заступниками начальників підвідомчих інспекцій (в т.ч. 22 - виїзних) та 103 прийоми – іншими посадовими особами підвідомчих інспекцій (в т.ч. 7 - виїзних).
Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.