ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ
З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) ГУ ДФС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, станом на 01.09.2018 з початку року до територіальних органів ГУ ДФС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 63 таких документи, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону станом на 01.09.2018 з початку року територіальними органами ГУ ДФС у Закарпатській області розглянуто запити від:
- фізичних осіб – 36 (або 57,1% від загальної кількості запитів);
- юридичних осіб –17(або 27 % від загальної кількості запитів);
- від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 1(або 1,6 % від загальної кількості запитів);
- від представників масової інформації- 9 (або 14,3% від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- діяльності підприємств;
- відомостей про третіх осіб;
- суми нарахованих податків;
- розміру грошового забезпечення пенсіонера ДПА;
- найбільших платників податків;
- реквізитів казначейського рахунку;
- іншу податкову інформацію;
- кадрові питання;
За результатами розгляду задоволено 42 запитів на отримання публічної інформації (або 66, 7 % від загальної кількості запитів), відповідно до статті 22 Закону відмовлено в задоволенні 11 запитів (або 17,5 % від загальної кількості запитів), направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться 10 запити (або 15,8 % від загальної кількості запитів).
До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
- правовими підставами;
- визначенням понять;
- формами;
- строком розгляду;
- змістом;
- вимогами оформлення;
- оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.