Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи із запитами на публічну інформацію, що надійшли протягом вересня-грудня 2019 року

опубліковано 13 січня 2020 о 17:14

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДПС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, протягом вересня-грудня 2019 року до територіальних органів ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 22 запити, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом звітного періоду територіальними органами ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:

- громадян, фізичних осіб – 11 (або 50 % від загальної кількості запитів);

- від представників засобів масової інформації – 5 (або 23% від загальної кількості);

- від юридичних осіб - 6 (або 27% від загальної кількості).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію про суми нарахованого податкового боргу, про доходи третіх осіб, висновки аналітичного дослідження, суми сплати податків та щодо господарської діяльності ФОП.

За результатами розгляду на 4 запити задоволено надання інформації, у всіх інших випадках відмовлено, оскільки запитувана інформація не була публічною.  

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

- правовими підставами;

- визначенням понять;

- формами;

- строком розгляду;

- змістом;

- вимогами оформлення;

- оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.