Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи із запитами на публічну інформацію, що надійшли протягом січня-червня 2020 року

опубліковано 09 липня 2020 о 14:52

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі - Закон) ГУ ДПС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, протягом січня-червня 2020 року до територіальних органів ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 15 запитів, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом звітного періоду територіальними органами ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:

- громадян, фізичних осіб - 11 (або 73% від загальної кількості запитів);

- від представників засобів масової інформації - 1 (або 7% від загальної кількості);

- від об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 (або 7% від загальної кількості);

- від юридичних осіб – 2 (або 13% від загальної кількості).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію про працівника ДПС, надання копій документів, реквізити рахунків, суми сплати податків та щодо господарської діяльності ФОП.

За результатами розгляду на 12 запитів задоволено надання інформації, у 3 випадках відмовлено.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

-  правовими підставами;

-  визначенням понять;

-  формами;

-  строком розгляду;

-  змістом;

-  вимогами оформлення;

-  оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.