Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до ГУ ДПС у Закарпатській області запитів на отримання публічної інформації станом на 31.12.2023

опубліковано 03 січня 2024 о 16:21

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, протягом січня-грудня 2023 року до ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 33 запитів, за результатом розгляду надано відповідь електронною поштою та поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом звітного періоду ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:

  • громадян - 24 (або 72,73% від загальної кількості запитів);
  • від представників засобів масової інформації – 1 (або 3,03% від загальної кількості);
  • від юридичних осіб – 8 (або 24,24% від загальної кількості).

Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо надходжень до бюджету за 2022-2023 роки військового збору територіальних громад, щодо інформації про фізичних та юридичних осіб, які мають у власності нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, на які нараховується податкове зобов’язання, щодо кількості жінок, зареєстрованих фізичними особами-підприємцями, щодо надання інформації по податковому боргу ФОП, щодо фінансової звітності ТзОВ, щодо надання копій актів перевірок, кадрових документів, наказів перевірок, про наявність ліцензій на роздрібну торгівлю пальним, терміну ліцензій та адреси об’єктів торгівлі, відшкодування ПДВ, ставки земельного податку, про наявні рахунки у банківських установах, про облік державного навчального закладу, про реєстрацію юридичної установи, запитувалась інформації громадянина про себе, а також сум нарахувань по податку на майно.

За результатом розгляду запитів: 12 запитів задоволено, 4 перенаправлено за належністю, всім іншим запитувачам надано роз’яснення та відмовлено в наданні інформації.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

  1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства України, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
  • правовими підставами;
  • визначенням понять;
  • формами;
  • строком розгляду;
  • змістом;
  • вимогами оформлення;
  • оплатністю тощо.
  1. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».
  2. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».
  3. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».