Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до ГУ ДПС у Закарпатській області запитів на отримання публічної інформації станом на 28.02.2025

опубліковано 05 березня 2025 о 15:45

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, протягом січня-лютого 2025 року до ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 7 запитів, за результатом розгляду надано відповідь електронною поштою та поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом звітного періоду ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:

- громадян - 6 (або 85,7% від загальної кількості запитів);

- від представників засобів масової інформації - 1 (або 14,30% від загальної кількості).

Запитувачі зверталися з питанням подання податкової звітності ФОП та нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, фінансово-господарської діяльності ГУ ДПС у Закарпатській області, щодо інформації про звернення громадянина, реорганізації ГУ ДПС у Закарпатській області, щодо податкового боргу.

За результатом розгляду у січні-лютому на один запит надано відмову, 4 запити задоволено та два запити знято з розгляду заявником.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства України, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

- правовими підставами;

- визначенням понять;

- формами;

- строком розгляду;

- змістом;

- вимогами оформлення;

- оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».