Головне управління ДФС у Закарпатській області
З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 297 письмових звернень громадян, що на 14 звернень менше, ніж за відповідний період 2014 року (311), з них: 280 заяв (94,3%), 17 скарг (5,7%), 0 пропозицій.
Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, надання роз’яснення норм податкового законодавства, відмови від РНОКПП та інші питання, що належать до компетенції ДФС.
Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.
Порівняно з минулим роком, кількість скарг збільшилася на 3 одиниці.
Протягом 2015 року надійшло 15 скарг на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та 2 скарги на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб ДФС, його територіальних органів та відомчих установ і організацій.
Відповіді без порушення терміну надано на 14 скарг. З 13 розглянутих 1 скарга, що надійшла до Головного управління ДФС у Закарпатській області протягом 2015 року на дії чи бездіяльність посадових осіб, знайшла своє підтвердження. До посадових осіб вжито заходи у вигляді деприміювання.
3 скарги знаходяться на виконанні.
Усього ГУ ДФС у Закарпатській області та підпорядкованими ДПІ перевірено та відмовлено в задоволенні у 5-ти випадках, на 6 скарг надано роз’яснення, 2 скарги відправлено за належністю, відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”.
Факти ненадання відповідей на скарги не зафіксовано.
З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло:
- 4 повторні звернення громадян, що відповідає рівню 2014 року;
- 17 колективних звернень від 152 громадян, що на 4 звернень більше, ніж за відповідний період 2014 року;
- 1 звернення ветерана праці (0,3%), 4 звернення від інвалідів І, ІІ групи (1,4%).
З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області 1 неодноразове звернення,що аналогічно відповідному періоду 2014 року.
Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-вересня 2015 року не надходило.
Проведення особистого прийому громадян у 2015 році
Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.
З початку року здійснено 71 прийом за зверненнями громадян що на 336 звернень менше, ніж за відповідний період 2014 року (407), з них: 62 заяви (87,3%), 0 скарг, 9 пропозицій (12,7%).
Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.
Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися надання роз’яснень та застосування норм податкового законодавства по податку з доходів фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, платі за землю, податкової звітності, єдиного податку тощо.
Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом 2015 року не надходило.
Протягом 2015 року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 2 (2,8%) звернення від дитини.
Відмов фахівцями Головного управління ДФС у Закарпатській області у задоволенні права на звернення громадян не зафіксовано. Порушення Закону України «Про звернення громадян» при розгляді звернень громадян на особистому прийомі відсутні.