Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС
за період з 01.01.2016 до 31.01.2016
Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС , станом на 31.01.2016 року склала 7 одиниць, що на 1 звернення менше, ніж за відповідний період 2015 року (8), з них: 7 заяв (100%), скарг та пропозицій не надходило (0 %).
Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що звернення стосувалися:
- працевлаштування в ДФС та його територіальні органи громадян – 1 звернення;
- питання фінансового забезпечення працівників (в тому числі і колишніх) – 3 звернення;
- інших питань, що належать до компетенції органів ДФС, щодо надання уточненої інформації по мобільним сканерам – 1 звернення;
- питань митної політики (у т.ч. щодо порушення митних правил (незаконного переміщення товарів та транспортних засобів, ) – 1 звернення;
- митного оформлення (ввезення/вивезення) транспортних засобів – 1 звернення.
У січні 2016 року надходження до Закарпатської митниці ДФС повторних, неодноразових, дублетних та колективних звернень не зафіксовано.
Станом на 31.01.2016 року звернення від осіб, що потребують соціального захисту (учасників та дітей війни, інвалідів війни, учасників бойових дій, ветеранів праці, інвалідів І-ІІІ груп, дітей-інвалідів, одиноких матерів, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, багатодітних сімей, осіб, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи та учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, Героїв України, Радянського Союзу та Соціалістичної Праці, дітей) не надходили.
На підставі проведеного аналізу письмових звернень за соціальним станом авторів звернень установлено наступне співвідношення отриманих звернень:
- державний службовець – 1 зверння;
- працівники органів ДФС (у т.ч. колишні) – 3 звернення;
- адвокат - 2 звернення;
- соціальний стан авторів звернень не визначено – 1 звернення.
За результатами розгляду письмових звернень, що надійшли до митниці у звітному періоді, вирішено позитивно 4 зверння (90,0 %), дано роз’яснення – 3 (90,0 %).
Нормативні документи, що регламентують роботу зі зверненнями громадян, систематично виносяться для вивчення на заняттях у системі професійного навчання без відриву від служби.
Фактів порушень посадовими особами Закарпатської митниці положень нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, невирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції митниці, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, у звітному періоді не виявлено.