Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня-березня 2016 року

опубліковано 08 квітня 2016 о 11:40

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

за період з 01.02.2016 по 31.03.2016

Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС, станом на 31 березня 2016 року склала 34 одиниці, що на 16 звернень більше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них: 33 заяви (97%), 1 скарга (3%), пропозицій не надходило.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що звернення стосувалися:

- працевлаштування в ДФС та його територіальні органи громадян – 11 звернень;

- питання фінансового забезпечення працівників (у т.ч. колишніх) – 8 звернень;

- надання благодійної допомоги – 1 звернення;

- питань митної політики – 10 звернень (у т.ч. щодо порушення митних правил незаконного переміщення товарів та транспортних засобів – 3 звернення, сплати митних платежів – 2, митного оформлення (ввезення/вивезення) транспортних засобів – 4; інше – щодо обладнання пункту пропуску рентгенівськими сканерами; діяльності центральних органів виконавчої влади – звернення, у т.ч. 1 скарга на дії посадових осіб митниці; інше – 3 звернення: щодо відкликання скарги, надісланої Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини – 1; щодо надання інформації стосовно колишнього працівника – 2.

Проведений аналіз питань, порушених у письмових зверненнях громадян, свідчить про різноманітний характер причин для звернення. Однак, найчастіше (11 письмових звернень) дописувачі зверталися із заявами щодо працевлаштування у митницю громадян та питань митної політики (10 письмових звернень). Наступною за чисельністю є група кореспондентів, які зверталися з питань фінансового забезпечення та інших проблем, які виникають у посадових осіб митниці (у тому числі колишніх) при проходженні служби (8 письмових звернень).

Станом на 31.03.2016 року надійшло 1 письмове звернення від особи, що потребує соціального захисту (інваліда І групи).

За статтю авторів звернень станом на 31.03.2016 року до миниці надйшли звернення від:

чоловіків – 27 (79 %);

жінок – 7 (21 %).

У звітному періоді відмічається відсутність повторних, дублетних, неодноразових звернень. За аналогічний період минулого року таких звернень також не зафіксовано.

22.02.2016 року надійшло колективне звернення (51 громадянин) щодо можливого призначення на керівну посаду у митницю Гаврилюка О.О. За результатами розгляду звернення надано роз'яснення представникам громадськості.

09.03.2016 надійшло колективне звернення (62 громадянина) щодо внесення змін до чинного законодавства стосовно продовження терміну перебування на митній території України транспортних засобів з іноземною реєстрацією. За результатами опрацювання звернення листом Закарпатської митниці ДФС від 12.03.2016 № 344/29/07-70-10 до Державної фіскальної служби України були надіслані пропозиції про внесення змін до Митного кодексу України та інших нормативно-правових актів, які враховують вказані вимоги.

На підставі проведеного аналізу письмових звернень громадян за соціальним станом авторів звернень установлено наступне співвідношення отриманих звернень:

державний службовець4 звернення;

працівники органів ДФС (у т.ч. колишні)10 звернень;

фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (адвокати) - 8 звернень;

соціальний стан авторів звернень не визначено122 звернення;

Таким чином, проведений аналіз письмових звернень за їх категоріями дозволяє зробити висновок про те, що збільшення їх загальної кількості зумовлено зверненням громадян з питань працевлаштування.

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 18 звернень, дано роз’яснення – 10, 5 звернень знаходяться на виконанні у структурних підрозділах митниці.

При розгляді звернень громадян забезпечується дотримання порядку, який сприяє найбільш об’єктивному, якісному та оперативному їх вирішенню. При цьому особи, які здійснюють розгляд звернень, для всебічного вирішення порушених питань уважно заглиблюються до суті питань авторів звернень. Рішення, які приймаються за зверненнями, мотивовані й ґрунтуються на нормах чинного законодавства та у встановленому порядку доводяться до відома кожного заявника.

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням затвердженого Графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, який розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адмінприміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Станом на 31.03.2016 особистий прийом громадян начальником митниці, заступниками начальника митниці, іншими посадовими особами митниці не здійснювався.

ІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.

При розгляді звернень громадян забезпечується дотримання порядку, який сприяє найбільш об’єктивному, якісному та оперативному їх вирішенню. Рішення, які приймаються за зверненнями, мотивовані й ґрунтуються на нормах законодавства, у встановленому порядку доводяться до відома кожного заявника. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян, та з метою удосконалення цього напрямку Закарпатською митницею ДФС проводиться системний аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного їх вирішення, та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.

З метою забезпечення неухильного дотримання чинного законодавства з питань розгляду звернень громадян, реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, керівництвом митниці вживалися заходи методологічного, організаційного, комунікативного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи. Основні зусилля акцентовано на забезпечення всебічного контролю за дотриманням законодавства з питань організації роботи зі зверненнями громадян, здійснення аналізу та узагальнення даних щодо звернень громадян, упереджувальної та профілактичної роботи з усунення причин, які можуть викликати скарги громадян, належної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо змін у митному законодавстві у взаємодії з Головним управлінням ДФС у Закарпатській області, підтримку в актуальному стані інформаційних стендів тощо.

Для попередження й недопущення зловживань та проявів корупційних діянь з боку посадових осіб митниці, у приміщеннях, де здійснюється митне оформлення товарів та інших предметів, на інформаційних стендах митниці зазначаються номери телефонів сервісного центру «Пульс» Державної фіскальної служби України, контактні телефони керівництва митниці для оперативного вирішення конфліктних ситуацій, оскарження неправомірних, на думку громадян, рішень та вимог посадових осіб митниці.

Нормативні документи, що регламентують роботу зі зверненнями громадян, систематично виносяться для вивчення на заняттях у системі професійного навчання без відриву від служби.

Фактів порушень посадовими особами Закарпатської митниці ДФС положень нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, не вирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції митниці, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, у звітному періоді не виявлено.

ІІІ. Додаткові заходи

З метою своєчасного інформування громадян з актуальних питань митної справи, роз’яснення чинного законодавства, до Головного управління ДФС у Закарпатській області керівництвом митниці систематично направляються відповідні матеріали (у тому числі інформація про розглянуті Закарпатською митницею ДФС звернення громадян та запитів на публічну інформацію тощо) для оприлюднення на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.