Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня-лютого 2017 року

опубліковано 09 березня 2017 о 15:48

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

протягом січня-лютого 2017 року

З метою оперативного реагування на інформацію заявників Закарпатська митниця ДФС здійснює системний аналіз звернень, що надходять від громадян.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС протягом січня - лютого 2017 року, складає 25 одиниць (на 1 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року), з них: 21 заяв (84 %), 4 скарги (16 %), пропозицій не надходило. Що стосується надходження звернень: 3 звернення надійшли через органи державної влади, 2 звернення - через уповноважену особу, 20 звернень – безпосередньо від громадян ( у т.ч. 3 електронні звернення надіслані з використанням мережі Інтернет).

Основні питання, що порушували громадяни у січні-лютому 2017 року, стосувались:

працевлаштування в митниці (поновлення колишніх працівників)7 звернень;

- розгляду справ про порушення митних правил, незаконного переміщення транспортних засобів через митний кордон України – 5 звернень;

- митного оформлення ввезення (вивезення) товарів та транспортних засобів – 8 звернень;

- скарги на дії (бездіяльність) посадових осіб митниці - 4 скарги.

Жодне повідомлення (скарга) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці не знайшла свого підтвердження. Станом на 28.02.2017 року здійснюється розгляд 1 скарги (надійшла у лютому).

За результатами розгляду скаржникам надано вичерпні роз’яснення.

За статтю авторів звернень до митниці надійшли звернення від:

чоловіків 15 (60 %);

жінок 10 (40 %).

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 7 звернень, дано роз’яснення – 10, повернуто адресату 1 звернення відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

Станом на 28.02.2017 на розгляді в митниці знаходиться 7 звернень (надійшли у лютому поточного року).

Проведення особистого прийому громадян

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням затвердженого графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, який розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Протягом січня-лютого 2017 року запису на особистий прийом громадян до посадових осіб митниці не було.