Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС
протягом січня-лютого 2017 року
З метою оперативного реагування на інформацію заявників Закарпатська митниця ДФС здійснює системний аналіз звернень, що надходять від громадян.
Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС протягом січня - лютого 2017 року, складає 25 одиниць (на 1 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року), з них: 21 заяв (84 %), 4 скарги (16 %), пропозицій не надходило. Що стосується надходження звернень: 3 звернення надійшли через органи державної влади, 2 звернення - через уповноважену особу, 20 звернень – безпосередньо від громадян ( у т.ч. 3 електронні звернення надіслані з використанням мережі Інтернет).
Основні питання, що порушували громадяни у січні-лютому 2017 року, стосувались:
працевлаштування в митниці (поновлення колишніх працівників) – 7 звернень;
- розгляду справ про порушення митних правил, незаконного переміщення транспортних засобів через митний кордон України – 5 звернень;
- митного оформлення ввезення (вивезення) товарів та транспортних засобів – 8 звернень;
- скарги на дії (бездіяльність) посадових осіб митниці - 4 скарги.
Жодне повідомлення (скарга) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці не знайшла свого підтвердження. Станом на 28.02.2017 року здійснюється розгляд 1 скарги (надійшла у лютому).
За результатами розгляду скаржникам надано вичерпні роз’яснення.
За статтю авторів звернень до митниці надійшли звернення від:
чоловіків – 15 (60 %);
жінок – 10 (40 %).
Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 7 звернень, дано роз’яснення – 10, повернуто адресату 1 звернення відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
Станом на 28.02.2017 на розгляді в митниці знаходиться 7 звернень (надійшли у лютому поточного року).
Проведення особистого прийому громадян
Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням затвердженого графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, який розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.
Протягом січня-лютого 2017 року запису на особистий прийом громадян до посадових осіб митниці не було.