Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня-вересня 2017 року

опубліковано 06 жовтня 2017 о 15:22

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

протягом січня-вересня 2017 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

З початку року до Закарпатської митниці ДФС надійшло 61 письмове звернення громадян, з них: 48 заяв (80 %), 12 скарг (18 %), 1(2%) пропозиція.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що вони стосувалися:

працевлаштування в Закарпатській митниці ДФС10 звернень;

поновлення на роботі колишніх працівників5 звернень;

питань митної політики34 звернень ( порушення митних правил (незаконного переміщення товарів та транспортних засобів), митного оформлення (ввезення/вивезення) товарів та транспортних засобів, відмови у митному оформленні, виконання судових рішень);

діяльності центральних органів виконавчої влади12 скарг на дії посадових осіб митниці.

Жодне повідомлення (скарга) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці не знайшла свого підтвердження. За результатами розгляду скаржникам надано вичерпні роз’яснення.

За статтю авторів звернень станом на 31.08.2017 року до митниці надійшли звернення від:

чоловіків – 40 (68 %);

жінок – 19 ( 32 %).

Протягом січня-серпня 2017 року до Закарпатської митниці ДФС надійшло 1 повторне звернення, 2 колективні, 1 пропозиція, дублетні, неодноразові звернення не надходили.

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 21 звернення, дано роз’яснення – 33, повернуто адресату 1 звернення відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», 1 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”, 3 звернення знаходяться на виконанні у структурних підрозділах митниці.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням тимчасового графіку особистого прийому громадян керівництвом Закарпатської митниці ДФС та графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, які розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіальних органів ДФС у Закарпатській області.

Станом на 30.09.2017 проведено 1 особистий прийом заступником начальника митниці. На особистому прийому розглядалося питання ввезення культурних цінностей на митну територію України згідно митного законодавства України та законодавчої бази країн – членів ЄС.