Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом січня-лютого 2018 року

опубліковано 05 березня 2018 о 17:06

Аналітична довідка про роботу

Головного управління ДФС у Закарпатській області

протягом січня-лютого 2018 року

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 58 письмове звернення громадян, що на 6 звернень більше, ніж за відповідний період 2017 року (52), з них: 58 заяви (100 %), 0 скарг, 0 пропозицій.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, податкової звітності, плати за землю та інші питання, що належать до компетенції ДФС.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій за період січень-лютий 2018 року не надходили, що відповідає рівню відповідного періоду 2017 року.

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшли 9 анонімних звернень, 4 колективних звернення від 45 громадян.

У відповідному періоді минулого року кількість таких звернень становила :

1 колективне від 2 громадян та 1 анонімне звернення.

Неодноразові, дуплетні, масові звернення громадян не надходили.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-лютого 2018 року не надходило.

Проведення особистого прийому громадян

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року здійснено 3 прийоми за зверненнями громадян, що на 3 менше відповідного періоду минулого року, з них: 3 заяви (100%), 0 скарг, 0 пропозицій.

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків та судове оскарження штрафної санкції.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-лютого 2018 року не надходило.

Додаткові заходи

Щомісячно управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Закарпатській області передаються службові записки відділу організації роботи для висвітлення у ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.