Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом січня-червня 2018 року

, опубліковано 05 липня 2018 о 11:16

Аналітична довідка про роботу

Головного управління ДФС у Закарпатській області

протягом І півріччя 2018 року

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області  надійшло 136 письмових звернень  громадян, що на 16 звернення більше  ніж за відповідний період 2017року (120), з них: 136 заяв (100%), 0 cкарг, 0 пропозицій. Що стосується надходження звернень:  113 звернень надійшли поштою,   20 звернень через мережу Інтернет, 1 звернення через уповноважену особу, 1 звернення отримано через органи влади та 1 звернення від інших органів, установ, організацій.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися  інформування про ухилення від сплати податків, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, податкової звітності, плати за землю та інші питання, що належать до компетенції ДФС.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій за період січень-червень 2018 року не надходили, що відповідає рівню відповідного періоду 2017 року.

З початку року надійшло 4 повторних звернення громадян, що на 1 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року (3 повторних звернення) та 4 колективних звернення від 49 громадян, що на 1 звернення  більше ніж за відповідний період 2017року.

Неодноразових звернень громадян не надходило.

Звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом І півріччя 2018 року до ГУ ДФС у Закарпатській області не надходили.

За І півріччя 2018 року надійшло 2 звернення від інвалідів І групи. Звернення від ветеранів військової служби та праці, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту протягом І півріччя 2018 року до ГУ ДФС у Закарпатській області не надходили.

Проведення особистого прийому громадян.

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів.

З початку року керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДФС у Закарпатській області здійснено 19 прийоми за зверненнями громадян, що на 8 звернень  більше ніж за відповідний період 2017року(11), з них: 19  заяви (100%), 0 скарг, 0 пропозицій .

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків та судове оскарження штрафної санкції.

Скарги,  заявлені         на особистому прийомі громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДФС у Закарпатській області, відсутні.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом І півріччя  2018 року не надходило.

Звернень від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту протягом І півріччя  2018 року не надходило.

Додаткові заходи

Щоквартально управління обслуговування платників ГУ ДФС у Закарпатській області передають службові записки до управління організації роботи ГУ ДФС у Закарпатській області для висвітлення на територіальному вебсайті ГУ ДФС у Закарпатській області та ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.

З початку року проведено 1 семінар з питань звернень громадян.