Головне управління ДПС
у Закарпатській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Тячівські податківці розповіли про переваги «Електронного кабінету» та звітності онлайн

, опубліковано 04 червня 2021 о 11:55

Податківці Тячівської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області розповідають платникам про актуальність та переваги подання звітності в електронному вигляді та можливості «Електронного кабінету».

Зокрема, увагу відвідувачів Центру обслуговування платників фахівці звертають на те, що сьогодні у платника податків є вибір – подавати звіт в електронному вигляді в режимі онлайн, або за старим методом – віднести його самостійно в контролюючий орган.

Переваги електронної звітності перед традиційним методом подання звітів це, насамперед, економія часу, вибір зручного моменту для подання звітності, наявність додаткових пріоритетів для усунення неточностей, наявність додаткових можливостей програми (підказок, нагадувань, консультацій, автозаповнення звітності), постійні оновлення, оперативний контроль стану та якості звітування, автоматичне формування електронного архіву.

Для подання звітності в електронній формі платнику необхідно отримати електронні сертифікати в будь-якому з Акредитованих Центрів сертифікації ключів. Податковий орган надає цю послугу безкоштовно. Увійшовши на сайт АЦСК ІДД ДПС, платник податків отримає повну інформацію про те, що потрібно та як їх отримати.

Надалі треба вибрати програмне забезпечення, яке використовується для подання електронної звітності. Знадобиться спеціальна програма, яка дозволить підписувати електронними сертифікатами звітність або іншу документацію і відправляти до контролюючих органів. Державна податкова служба надає безкоштовне програмне забезпечення: «Електронний кабінет» і «Єдине вікно подання електронної звітності».

На допомогу платнику прийде й «Електронний кабінет» – персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціального встановленого клієнтського додатка. Цей сервіс дає можливість не лише подати звітність та різноманітну документацію, а ще й сплатити податки.

Для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, який наразі надає такі можливості:

- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

Для відправки першого електронного звіту до податкової необхідно виконати наступні кроки:

- укласти договір з податковою для визнання електронних документів. Такий договір готується в електронному форматі, підписується електронними ключами і прямує до податкової служби. Обов’язково необхідно дочекатися квитанцій про підписання договору.

- скласти необхідний звіт, накласти на нього необхідні електронні підписи і направити в податкову службу. Дочекатися квитанції про подання звітності. Все – звіт подано.

Якщо, відповідно до норм Податкового кодексу України, платник податків повинен подати копію податкової декларації, подання таких документів в електронному вигляді здійснюється програмним забезпеченням, яке використовує платник.

За матеріалами Тячівської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області