Головне управління ДПС
у Закарпатській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Хустська ДПІ: платникам про застосування норм податкового законодавства та використання електронних сервісів

, опубліковано 16 вересня 2022 о 15:06

Податківці Хустської ДПІ інформують відвідувачів податкової інспекції про можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника» та проведення реєстрації ПРРО.

Так, днями фізичній особі – підприємцю податківці надали роз’яснення щодо реєстрацію ПРРО через «Електронний кабінет платника», а саме:

- як за допомогою особистого ключа або інших способів електронної ідентифікації здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету, який розміщено за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login;

- що необхідно для реєстрації ПРРО та створення електронного документа за формою № 1-ПРРО «Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій» (J/F1316602);

- порядок заповнення документа «Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій» : розділу 1 «Дія», розділу 2 «Дані щодо суб’єкта голосування», розділу 3 «Дані щодо господарської одиниці», розділу 4 «Дані щодо ПРРО», розділу 5 «У разі відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу здійснення розрахункових операцій до моменту належного встановлення зв’язку:», розділу 6 «Підписант»;

- подання Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) форма № J/F1391801.

Також, надано допомогу для отримання доступу до інформації про змінами до податкового законодавства через сторінки ДПС у соціальних мережах, а саме ознайомлено із сторінками Державної податкової служби України у соцмережі Facebook – https://www.facebook.com/TaxUkraine/ та сторінкою ДПС у Закарпатській області у соцмережі Facebook – https://www.facebook.com/tax.zakarpatia/.

За матеріалами Хустської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області