Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Міжгірська ДПІ: як скористатись правом на податкову знижку та провести звірку щодо податку нерухоме майно

, опубліковано 05 жовтня 2022 о 16:19

Фахівці Міжгірської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області інформують платників – відвідувачів інспекції, що підстави для нарахування податкової знижки відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яку громадяни мають право подати до кінця року. Разом з декларацією необхідно надати платіжні документи, зокрема, квитанції, чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою, а також копії договорів, довідку про отримані доходи у вигляді заробітної плати, копію паспорта тощо.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування, декларацію можна подати через сервіс «Електронний кабінет платника» за посиланням cabinet.tax.gov.ua у розділі «ЕК Для громадян» за допомогою електронного цифрового підпису.

Окремо акцентовано увагу на тому що, податок на нерухоме майно є вагомою складовою наповнення місцевих бюджетів. Попри те, що цього року їх нарахування відбувалися з певним запізненням, адже через війну тривалий час доступ до Реєстрів речових прав був заблокований, більшість громадян усвідомлюють необхідність їх сплати. Однак, переглянути нарахування громадяни можуть також з допомогою Е-кабінету платника податків у будь-який зручний для них час. В електронних повідомленнях буде відображено розрахунок податку, адресу місцезнаходження об'єкта житлової чи нежитлової нерухомості, дату набуття чи припинення права власності, загальну площу об'єкта або їх часток, пільгу, ставку податку, суму податку. Що ж до земельного податку , то в ППР також буде зазначено вид цільового призначення, кадастровий номер, площа об'єкта, нормативна грошова оцінка, ставка земельного податку або орендної плати за землю, пільга та сума податкового зобов'язання.

Окрім того, за бажанням, громадяни можуть самостійно звернутися до Центрів обслуговування платників та отримати таке повідомлення. Якщо платник виявив розбіжності між даними, зазначеними у податковому повідомленні-рішенні про сплату податку на нерухомість чи земельного податку та документами на право власності, або ж має запитання щодо механізму нарахування податку, він також може звернутися до ЦОП та провести звірку.

За матеріалами Міжгірської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області