Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Фахівці Великоберезнянської ДПІ проводять зустрічі з платниками щодо можливостей сервісів Електронного кабінету

опубліковано 10 травня 2023 о 14:59

Фахівці Великоберезнянської ДПІ проводять зустрічі та тренінги з підприємцями та громадянами щодо інформування про найпопулярніші сервіси Е-кабінету. Зокрема, податківці надають роз’яснення щодо можливості отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів через Електронний кабінет та на які нормативно-правові акти має посилатися платник податків у заяві про отримання такої довідки.

Заява про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи подається, зокрема, в електронній формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу через приватну частину Електронного кабінету, з дотриманням вимог законів України « Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням електронного підпису.

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати Заяву за формою J1300306 для юридичних осіб) або F1300306 (для фізичних осіб).

Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за яких покладено на контролюючі органи буде подано платником.

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.

Довідку про відмову у наданні Довідки в електронній формі платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету з дотриманням вимог законів України « Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».

Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

За матеріалами Великоберезнянської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області