Фахівці Свалявської ДПІ розповідають платникам про можливості сервісу «Електронний кабінет платника» від ДПС, зокрема, про електронне листування з податковими органами.
Для цього в меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету необхідно заповнити всі запитувані реквізити. Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку «Зберегти». Після цього його необхідно підписати та надіслати до органу ДПС в меню вхідні/вихідні у вкладці «відправленні документи», натиснувши кнопки «підписати» та «відправити».
Протягом одного робочого дня, після надсилання листа до органу ДПС, автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Цей режим надає доступ до вхідної та вихідної кореспонденції користувача Електронного кабінету, зокрема до квитанцій щодо прийняття та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції, тощо надісланої користувачу електронного кабінету, а також надісланих користувачем документів ( крім податкової звітності і ПН/РК).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.
За матеріалами Свалявської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області