Працівники Мукачівської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області звертають увагу платників, що в умовах воєнного стану важливим вектором допомоги платникам податків є електронні сервіси ДПС, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно.
Платники можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту до служби.
Одним з найпопулярніших електронних сервісів ДПС України для юридичних та фізичних осіб є «Електронний кабінет платника».
Електронний кабінет складається із двох функціональних частин:
- загальнодоступної (відкритої) частини. У цій частині Е-кабінету доступні такі можливості:
- Дані з Реєстру страхувальників;
- Доступ до інформації з публічних реєстрів (дані про взяття на облік платників);
- Дані з Реєстру платників ПДВ:
- Дані з Реєстру платників єдиного податку;
- Інформація про РРО/ПРРО;
- Інформація про книги ОРО;
- Дані з Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
- Податковий календар;
- Перегляд та друк бланків податкової звітності;
- Контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;
- Заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян.
- приватної частини (особистого кабінету). Ця частина Е-кабінету дає можливість сформувати та надіслати до податкових органів податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також, надається доступ до:
- Перегляду облікових даних платника;
- Подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, статистики та пенсійного фонду; перегляд та друк раніше поданої звітності; інформації про стан розрахунків з бюджетом; листування з органами ДПС подання заяв, запитів для отримання інформації;
- Реєстрація податкових накладних та коригування розрахунків до них у Єдиному реєстрі податкових накладних.
В Е-кабінеті також можна отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Робота у приватній частині Е-кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації, тобто з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних послуг; через id.gov.ua (ModileID та BankID); за допомогою Дія Підпису, який можна отримати через мобільний застосунок «Дія».
Нагадуємо, що вхід до Е-кабінету здійснюється через вебпортал ДПС України або за посиланням cabinet.tax.gov.ua.
За матеріалами Мукачівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області