Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці Мукачівської ДПІ інформують про можливості "Електронного кабінету платника" від ДПС

опубліковано 03 серпня 2023 о 16:42

Працівники Мукачівської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області звертають увагу платників, що в умовах воєнного стану важливим вектором допомоги платникам податків є електронні сервіси ДПС, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно.

Платники можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту до служби.

Одним з найпопулярніших електронних сервісів ДПС України для юридичних та фізичних осіб є «Електронний кабінет платника».

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин:

- загальнодоступної (відкритої) частини. У цій частині Е-кабінету доступні такі можливості:

  1. Дані з Реєстру страхувальників;
  2. Доступ до інформації з публічних реєстрів (дані про взяття на облік платників);
  3. Дані з Реєстру платників ПДВ:
  4. Дані з Реєстру платників єдиного податку;
  5. Інформація про РРО/ПРРО;
  6. Інформація про книги ОРО;
  7. Дані з Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  8. Податковий календар;
  9. Перегляд та друк бланків податкової звітності;
  10. Контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;
  11. Заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян.

- приватної частини (особистого кабінету). Ця частина Е-кабінету дає можливість сформувати та надіслати до податкових органів податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також, надається доступ до:

  1. Перегляду облікових даних платника;
  2. Подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, статистики та пенсійного фонду; перегляд та друк раніше поданої звітності; інформації про стан розрахунків з бюджетом; листування з органами ДПС подання заяв, запитів для отримання інформації;
  3. Реєстрація податкових накладних та коригування розрахунків до них у Єдиному реєстрі податкових накладних.

В Е-кабінеті також можна отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

Робота у приватній частині Е-кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації, тобто з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних послуг; через id.gov.ua (ModileID та BankID); за допомогою Дія Підпису, який можна отримати через мобільний застосунок «Дія».

Нагадуємо, що вхід до Е-кабінету здійснюється через вебпортал ДПС України або за посиланням cabinet.tax.gov.ua.

За матеріалами Мукачівської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області